« terug naar vorige pagina

Vraag stellen

Heeft u een medische vraag of een gewone vraag voor een specifieke zorgverlener of juist aan de praktijk in het algemeen? Dan kunt u deze vraag online stellen via MijnGezondheid.net of de MedGemak app. Via ‘Berichten’ komt de vraag rechtstreeks bij uw zorgverlener. U ontvangt altijd binnen maximaal 2 werkdagen antwoord op uw vraag maar meestal beantwoorden wij uw vraag dezelfde werkdag nog.

Deze berichten functie is ook handig als de praktijk (telefonisch) druk bezet is, omdat u dan geen afspraak hoeft te maken, maar uw vraag online kunt stellen. Alle medewerkers van de praktijk zijn bereikbaar voor het stellen van een vraag via MijnGezondheid.net en de MedGemak app.

  • Stel online via een beveiligde verbinding een vraag aan uw huisarts.
  • U kunt een bijlage meesturen.
  • Ontvang vertrouwelijke berichten binnen 2 werkdagen van uw huisarts veilig in MijnGezondheid.net.

Let op:
Het gebruik van Stel een vraag is niet bedoeld voor spoedeisende zaken. Hiervoor adviseren we u telefonisch contact op te nemen met de doktersassistente.

Voor meer uitleg kunt u ook onderstaand filmpje bekijken

Stappen om een vraag te stellen met MijnGezondheid.net:

 Stap 1: Inloggen op MijnGezondheid.net of de app MedGemak.

Stap 2: Klik op de tegel ‘Vraag aan huisarts/apotheek’.

Stap 3: Klik rechts bovenin op ‘nieuw bericht’.

Stap 4: Kies naar wie u een bericht wilt sturen. (huisarts of apotheek)

Stap 5: Kies naar welke zorgverlener u een bericht wilt sturen.

Stap 6: Typ uw bericht + onderwerp en voeg eventueel een bijlage toe